HTML

verzio

hogy mi hogy alakul a világban, arra több megoldás is van, ez itt a b-verzió... akár így is történhetne

Friss topikok

  • kakamátyás: kibaszott musk, bármit kitalálok, megcsinálja. (2020.08.29. 13:51) utolsó frissítés
  • kakamátyás: az a súlyos, hogy ez a poszt akkor, mikor írtam, túl nagy fasságnak tűnt, ezért nem raktam ki végü... (2010.11.29. 10:51) magyar hajnal
  • Bobacsek: jujj de izgi folytköv?? (2009.10.05. 13:10) a terminál
  • Bobacsek: Ide tartozik picit, mókás: index.hu/kultur/klassz/korvin1204/ (2008.12.06. 23:28) az utolsó muszlim halálraitélt vallomásai
  • Bobacsek: jeee, vicces (2008.10.12. 17:54) minden ugyanaz

2008.09.29. 13:46 kakamátyás

az utolsó muszlim halálraitélt vallomásai

Ezeket a sorokat, én, Müller Ibrahim, (született 1978-ban, Imsalah városában) az immár felszabadult Buda-vári börtönben írom a keresztény naptár( hamár így alakult) szerinti  2008-ban. Bebörtönzésem oka hazaárulás, így holnap reggel kötél vár rám, nincs sok időm, ezért szeretném, ha megismernék a történetem.

Tehát 30 éve születtem Imsalahban, Kahhati vilajetben (dejó hogy már nem kell megtanulnom az új neveket, különben is olyan furák, miazhogy Kecskemét?? na, de elkanyarodtam) Apám Vahatabi defterdár mellett volt könyvelő, így gyermekkoromban nem sok okom volt panaszra, megvolt mindenünk. 8 évesen már kívülről fújtam a Korán minden szúráját, azt mondta mindenki, még mufti is lehet belőlem, főleg egy ilyen rendes családból, ahol az évszázadok során több mufti is kikerült, és többen végeztek a Jeruzsálemi Egyetemen is. Érthető talán, ha a család kötődése az Oszmán Birodalomhoz elég szoros volt mindig is, még a Birodalom 2003-es összeomlásakor is apám, Müller Ismail a gyaurok kiírtására buzdította az utca kedves lakóit az erkélyről, nem túl nagy sikerrel.

Én mindig is hithű muzulmán voltam, magyarul is csak a 10 éve tanultam meg, amikor elkezdődőtt a "magyarosodási" folyamat, és egyre-másra jelentek meg a magyar nyelvű újságok, magyar nyelvű iskolák nyíltak, sőt, 500 év után felépült az első keresztény templom is Budán, és egyre többwn kezdték el használni ősi nyelvünket. Más folyamatok is bendultak, az osztrák határon is megkönnyítették az átkelést, a magyar nemzeti-radikális csoportok kezdtek el terrorakciókat folytatni VII. Szulejmán magyar pasa ellen, amikre a válaszok már nem voltak olyan kegyetlenek, mint régen.

A 2004-es választásokon elsöprő többséggel nyert az Egyesült Magyar Párt, és elindult a tisztogatás. A volt muszlim hivatalnokokat, vezetőket, vallási megmondóembereket börtönöztek be nemzetietlenségért, hazaárulásért.

folyt köv.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://verzio.blog.hu/api/trackback/id/tr20687212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása